Friday, October 24, 2008

LAWATAN SAMBIL BELAJAR KE GUA SENYUM

24hb. Oktober 2008, Jumaat - Sekolah Kebangsaan Seri Mega telah bertolak ke Bentong, Pahang Darul Makmur. Sasaran mereka adalah Gua Senyum yang menyimpan pelbagai khazanah asli seperti gua-gua batu kapur yang unik lagi indah. Tujuan mereka ke sana adalah untuk mengikuti aktiviti lawatan sambil belajar yang dirancangkan oleh pihak sekolah ini sebelum ini. Di sana mereka akan didedahkan dengan pelbagai jenis-jenis gua batu kapur serta ciri-ciri gua batu kapur yang yang perlu dipelihara dan dijaga agar tidak luput ditelan zaman. Mereka yang terlibat dengan lawatan sambil belajar ini terdiri daripada guru-guru dan murid-murid Tahun 6 sahaja. Mereka dijangka pulang semula ke Kuala Lumpur pada sebelah petang atau malam.

No comments:

Language Translation

Translate post to:

EDUWEBTV

EDUWEBTV
Kementerian Pelajaran Malaysia